torsdag 27 september 2007

lite nytt!






Idag ska jag visa lite nya grejer jag köpt=)

24 kommentarer:

Inre Harmoni sa...

Allt är jättefint, som alltid!
Vart har du köpt "tidningskorgen"? Är på jakt efter en sån.

Ha en skön helg!

Mvh Jessica

Elzie sa...

Så mycket fint.
Ha en bra helg.
Kram Elzie

Anonym sa...

Vilka fina nya saker du har skaffat dig. "Lådan" eller tidningskorgen (?) på nedersta bilden gillar var precis vad jag skulle behöva här hemma eller egentligen i skärgården.

Ha en trevlig helg !

Kram Kram
Carina

Anonym sa...

Jätte fina saker. Jag tyckte verkligen om den tidningslådan. Är det ok om jag använder dig som min veckans blogg?

Nygammalt sa...

Vilka vackra saker. Vill ha allting!
Trevlig helg! Kram.

MiaMaria sa...

Så snyggt alltihop.
Trevlig helg! // Miamaria//

Amoroso sa...

Underbara grejer du har köpt!! Hoppas du får en mysig helg!

Lilla Blanka sa...

Hittade till dig idag, spännande, nu skall jag kolla vidare på din blogg!
Fina grejer du fått tag på!
Kram

Hem och Lycka sa...

Jättefina köp, underbart fina! kram

Vangen sa...

For en utrolig flott blogg du har! Her fikk jeg kost meg med masse lesing og fine bilder:)
Ser at du driver butikk, kan jeg spørre om det er mye arbeid med den økonomiske delen? Lyst å starte selv men kan så lite om drift av butikk,regnskap osv,.

Solsjö - Under en vind sa...

Så himla fina saker!! Må gott! Kram!

Färjtorp sa...

Det var många fina saker det!
Kram.

WhiteVintageDreams sa...

Jättefina saker :). Ska bli spännande att se din krona oxå :). Att du jobbar med inredning, det har jag förstått...men äger du butiken?
Kram

Anonym sa...

Åh vad roligt! Då kommer jag på fredag/Lördag att ha gjort ett inlägg om din blogg! Jätte skoj! Ha en underbra dag! Nu ska jag till universitetet och plugga.
Kram Petra

Garden Angel sa...

Hei. Kjempefine bilder, mye vakkert! Jeg er ny blogger. Vil du linke til min side?

Amoroso sa...

Åh jag är jättesugen på den där kudden du visar...

♥Linda♥ sa...

Åh, så mycket fint! Gillar verkligen kudden med kronan på, den är underbar! /Linda

Broarne sa...

Halloj
Vi verkar ha samma smak och intressen, ska vi länka till varann? Du kan ju kolla in hos mig så får vi se...
Annmarie

Marie sa...

Jättemånga fina saker.

Kram Marie

Handplockat sa...

så mkt snyggt du handlat

*suck *
vi har en stor pall oupp packad på jobbet från bla sia såg dina fina ljus

ha det bäst

Skatan sa...

Hej! Vilken vacker låda/tidskriftsamlare du visar på sista bilden. Den skulle jag bra nog gärna vilja norpa och släpa upp i mitt bo... ;-)

Kram!

Anonym sa...

Hejsan!
Nu ligger du ute som min veckans blogg. Säg till om du vill att jag ska ändra på text eller bilder. Ha en underbar helg!
Kram
Petra

Anonym sa...

den där au maison-kudden dregglar jag lite efter... eller lite o lite... ;)

Anonym sa...

Superfina grejjer har du köpt! Gillar din blogg supermycket - och speciellt bilderna från butiken! *lycka*