måndag 14 april 2008

Mitt sovrum!





18 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hejsan!

Sä härligt vackert rofyllt sovrum du har........

HA´det så gott!
Miamaria

På min gatan i stan sa...

Jättefint, ljust och härligt! :-)

Kram Martina

Hem och Lycka sa...

Åå så snyggt.. Kram!

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hej hej! Hittade hit via Jennys vita drömmar. Åååå så fint det var här! Är glad att jag hittade hit.. Älskar byrån i sovrummet... och allt annat! Precis i min smak. Kommer tillbaka. Ha det gott! Kerstin

Elzie sa...

Vilket härligt sovrum. Där kan man drömma sig bort i stilla ro.
Ha en bra onsdag.
KRam Elzie

Millas hem sa...

Fin byrå i ett fint sovrum!
Gillar många lådor.:) Kan man samla på sig många saker!
Kram Camilla

sissabo sa...

Hej! Vilket fint sovrum, det ser så vilsamt ut. Så där vitt och fint skulle jag också vilja ha det.
Ha det gott i vårsolen
Hälsn Jessica

Prinsesse Elin sa...

Å for et flott soverom. Her var det lyst og trivlig. Ønsker deg en fin fin dag. Klem:O)

Me and my Home sa...

Hej vilket vackert sovrum! jätte mysigt

hälsningar Linda Sedin

Anonym sa...

Oj! Man blir sugen att somna direkt när man ser ditt sovrum. Kuddarna ser ut som två små lamm (jag har lamm på hjärnan just nu eftersom vi precis fått lagårn full med små lamm).

vitating sa...

Harmoniskt o fint! Där skulle jag lätt kunna somna, kanske om jag inte bara låg vaken o tittade på allt vackert *fniss*

Ha en underbar söndag!
Kramar Maria

Anonym sa...

vilket otroligt vackert sovrum...

Anonym sa...

Hej,gud vilket sovrum, jag blir alldeles knäsvag! Hälsningar annaewa alias finikanten.blog

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Hej.
Kul att kika in här, mycket fint du bjuder på, vackert sovrum. Ha det gott.Annika

Lena sa...

Hej på dig! Vilket underbart sovrum du har. Jag håler precis på och renoverar mitt så nu har jag fått lite inspiration igen. Är det OK att jag lägger till din blogg på min sida? Titta gärna in till mig. Trevlig helg. Lena

Malin sa...

Hej! Jättefint sovrum. Skåpet på sista bilden var underbart! Kram Malin

Anonym sa...

Å du har en sådan byrå med massa smålådor i sovrummet, en sådan som jag tittat på så många gånger men inte fått med mej hem...
Skåpet med glasdörrar är också mycket vackert.

Förresten... Om du eller någon av dina läsare vill vara med och tävla i min blogg så är ni hjärtans välkommna, jag tror det tar ca 3 sekunder att deltaga.

http://wonderings.blogg.se/2008/july/taaaaaavling.html

Inka sa...

Oj, vilket vackert och rogivande sovrum!

Trevlig helg



Vänligen Inka