måndag 23 februari 2009

Ett X





Vad vackara bokstäver kan vara

15 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Såå fina är de! Skulle kunna ha hur många som helst :)

Kram kram, Jenny

Anonym sa...

en tysnittsnörd håller med.

Hanna & Hugo sa...

Älskar bokstäver, känns helt rätt..
Vilket underbart skåp du beställt.
Ha en skön helg kramar Maria

Nadja S sa...

vackert

Anonym sa...

Ååå super fina! Älskar dem <3

Kram

Maria renoverar sa...

Hej!
Ja, jag gillar cokså bokstäver men har inte skaffat några. Får nog göra det...
Hälsn MARIA

Anonym sa...

Hej!
Jag vill bara tipsa om ett smycke jag tror skull kunna passa dig och din stil. Gå gärna in på hildestamdesign.blogg.se och kika. Underbar blogg! / Anna

Anonym sa...

Vilken otroligt vacker blogg du har! =)

rustik charm sa...

Vad fina:) älskar bokstäver, har många men vill bara ha fler och fler:)
Trevlig helg.
Kram Kristina

Anonym sa...

vilka vackra bilder ! =)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Älskar verkligen bokstäver,känns rätt skulle kunna äga ett helt gäng själv.Underbar blogg du har.Kram Tess

Emelie sa...

Sugen på att vinna ett par bamboo örhängen?

The Stable sa...

Underbart slitna bokstäver... =)

Kram Sara

Helena sa...

Vilken underbar blogg du har! Jag länkar till den från min nya blogg, kom gärna in och hälsa på.
Kram Helena

Livy sa...

Vakkert!