tisdag 7 augusti 2007

olivträd!







Nu har det tillkommit ännu mera olivträd! Två i köket! Finns ju ingen finare växt=) En ny lampa över köksbordet som blev helt pefekt. Den fick jag av min kära mor när jag fyllde år! Kommer från IB larsen... la in en bild från min bakdag och en på lite ny saker som pryder byrån i köket!
Har haft en underbar helg, varit på spa i strömsta, vilken underbar stad... Massa gamla hus och så nära till havet... super vackert! Kommer lite bilder sen=)
ha en fortsatt bra vecka=)
kram

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina bilder, lampan var verkligen kanon! Sån skulle jag oxå vilja ha... Ha det så bra!

Nygammalt sa...

Jäklar så vackert du har fått det! Lampan är ju bara såååå snygg! Kram.

Anonym sa...

Vilken fin lampa! En sån skulle jag också vilja ha. Har hittat en liknade på Ikea, men det är säkert inte samma kvalité som du har på din. Ha en trevlig dag!

Anonym sa...

Superfin lampa! Sån skulle jag gärna vilja ha! :)

Anonym sa...

Åh, vilket otroligt vackert hem du har! Jätte fin blogg!
Jag tar och länkar dig till mina favorit bloggar, om det är OK?
/Petra

elin1976 sa...

Så flotte bilder. Lapen er perfekt og oliven trær må man bare si JA TAKK til. he he. Ha en fin dag. Klem fra Elin:O)

Hem och Lycka sa...

Håller med dig, olivträd är vackra växter. Vad fint du gjort det! kram

Amoroso sa...

Åh spa låter inte helt fel. Vilken fin lampa du fått!

Elzie sa...

Så fint du visar. Men vad var det för gott du bakat då?
Kram Elzie

Anonym sa...

Oj vilken fin lampa. Har letat överallt efter en sån! Utan resultat. Var har du köpt den?