onsdag 1 augusti 2007

väggmålning







I helgen blev det mkt gjort, mycke roligt=) Jag hade beställt text från Landstil... Så det var bara att sätta igång. Inte allt för svårt, lite jobbit med alla små delar som skulle fästa på väggen men annars inga problem. Bra att det finns sånt här när man själv inte är så duktig på att skriva. Sen blev det en liten bild på olivträden i fönstret brevid texten. Nu börjar stilen jag vill ha komma fram mer=)

Jag vill göra om hela tiden, det kliar i fingrarna, mna blir bara aldrig helt nöjd. Speciellt inte när man ser så många fina hem här på bloggarna. Och sen när man börjar kolla på allt som kommer till hösten, allt jag kommer att göra är att handla=)

Ha det så bra
kram

18 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Såå vackert du gör hela tiden..jag är inne på den Franska lantstilen nu helt o hållet..du får till det med texten o allt annat..fortsätt så..Kram Anette

Anonym sa...

Åh va fint det blev! Både med texten och olivträden!..Vad betyder texten? :) Kram

♥Linda♥ sa...

Väldigt vackert!!!
Jag håller på, precis som du att, byta stil i mitt hus...Vill få bort det mesta av det moderna och föra in den gamla franska, mjuka och hemtrevliga stile. Väggtexten var otroligt fin och olivträden likaså. Det blir otroligt bra...
Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Å vad fint det blev!!

Lantliga ting sa...

Det vart jättefint! Jag har själv varit lite sugen på den fina texten. Kram Maria

Marie sa...

Ååh, så fint det blev, både med texten och olivträden.

Ha det bra.
Kram Marie

Stina sa...

Vad fint du gör, duktiga du. Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint det blev med texten, har själv kikat på den! Men jag vet inte heller vad den betyder...
Beställde själv väggord nyligen men gjorde det från ett ställe där man kunde välja färg, storlek och ord själv. Har den över ett inbyggt fönster mellan kök och matrum. Det är så fint med väggord, bokstäver och skyltar i inredningen, det skapar en speciell känsla! Den känslan har du lyckats med! Ha en bra kväll! Kram Sara

Sea Angels sa...

These pictures are so lovely,they are so cool and inspirational, they make me feel peaceful and calm, how clever you are.xx

::fina:: sa...

Vilket vackert hem du har! Så många vackra och inspirerande bilder. Hit kommre jag gärna igen!

Nygammalt sa...

Vad fint det blev med texten. Det franska är så vackert och hemtrevligt. kram.

Anonym sa...

Det är så vackert med väl valda väggord :)

Skatan sa...

Men jäsiken så snyggt det blev!! Bra jobbat : )

Lina Gardelid sa...

Hej!
Känner mig lite fräck som frågar såhär men...
Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig med att tipsa mig om butiker du känner till där mina KrejsiKards skulle passa?
Har ett inlägg där jag undrar...
Kram Lina på gården

Anonym sa...

Vad vackert du har där hemma och dina foton ger verkligen inspiration... Nå ja, det är alldeles för vackert väder idag för att fixa inom hus med heminredning så det får vänta lite till... jag har ju sommarlov (!) ännu... hi hi !

Kram Kram
Carina

Amoroso sa...

Wow, vilken fin blogg du har! Är det ok om jag länkar till dig? Den väggmålningen har jag också tittat på länge, otroligt vacker. Så vacker den blev i ditt hem! Fast jag vet fortfarande inte vad texten betyder!?

Handplockat sa...

så fint jag har grunnat länge på att beställa
jag tror jag ska slå till nu....

ha det bäst

Anonym sa...

Åh, vad tjusigt, men vad betyder det, jag är så nyfiken. Ha en trevlig kväll!