tisdag 14 oktober 2008

danmark!






Ja, nu var det ett tag sen jag skrev... igen=) men min kamera och dator har inte varit mina bästa vänner på senaste tiden så därför har det inte blivit så många inlägg... min nu har det ordnat sig och jag tänkte visa bilder från Danmark när jag hade turen att få åka dit med mitt jobb i sommras... Jeanne D arc var ju helt fantastiskt. Det var de vackraste jag sett! Man blev helt tagen! Dom kan det här med inredning! Så jag tog många bilder därifrån som jag får visa=)

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jösses vad VACKERT! Blir helt betagen och vet knappt vad jag ska skriva.. Lyckliga du som varit där.. Är det öppet bara för företag eller även för privatpersoner? kram!

Anonym sa...

Åååå vad vackert ! Just så där vill vi ju ha det... eller hur ?

Visa mera....

Kram Kram