torsdag 16 oktober 2008

lite dansk inspirerad jul!







Visst längtar man till julen nu=) Senaste gången jag jobbade så passade min chef och jag på att plocka fram lite julkulor i butiken=) Det behövs nu, man måste få längta länge till julen, det är ju den bästa tiden på året även om en fin höst dag kommer strax därefter=)
Här kommer iallafall lite fler bilder från jeanne d arc och deras enkla jul. De mesta dom använde för att pynta var granris. Enkelt och robust! Super bra. Det ska jag också ha mkt av i min jul=)

13 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å så mycket snyggt.. Håller med, julen är bara några dagar i december så jag tycker absolut man ska kunna få pynta och längta lite i förtid. kram

Livy sa...

Nydelig!!!

Emmas Vita Hus sa...

Ljuvliga och stämningsfulla bilder!

Ha en fin kväll!

Kram!

Evelinas hus sa...

Ja visst längar man efter jul när man ser sånna här bilder.
Kram Caroline

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Verkligen jätteinspirerande bilder!!
Man vill bara byta ut (eller utöka) jylpyntet på vinden o köpa allt detta! :D Såå fint!

Du har en jättefin blogg med härliga bilder!!

/Jeanette

Anonym sa...

vilken snyg jul du lär få! själv måste jag handla in alla julsaker på nytt i år. har dock börjat att sätta ihop en julplaylist i spotify. det är dags nu :)

Anonym sa...

God morgon!
Vacker blogg och vackert hem, jag njuter i fulla drag att titta och inspireras av dina bilder!
Jag länkar till dig, hoppas det är i sin ordning!? Ha en härlig höstdag!
Mvh Majje

Katarina sa...

Hej !
Det är ju det som är det vackra ,ler*
Det enkla och snygga :)
Jag har sådan Jullust nu så jag håller på att spricka, ler* Tack för fina bilder.

Ha en skön söndag !
Katarina i Stationshuset

"M" sa...

ljuvliga bilder...jag längtar såå efter snö....

Rosengårdens Inredning sa...

Hej!
Åhh, så fina bilder... visst har dom mycket fint...
Kraam Malin

Inka sa...

Oj Oj Oj vilka fina danske ting. Jättefin julstrumpa minsann.


Ha det gott.




Kram Inka

En enkel människa sa...

V underbara bilder!!! Kikade in som hastigast och råkade bli kvar en stund. :-)
*kram*

Hanna sa...

Underbara bilder!
Länkar till dig, hoppas d är ok?

Kram Hanna