torsdag 10 mars 2011

Från butiken.


Här kommer en liten bild från butiken, så här ser d ut när vi har målat väggarna. Jättefin färg. Brunlilagrå, är lite sugen på att ha den hemma!=)
Har dock lite beslutsångest om vad jag vill göra hemma.Jag vill göra om men helst vill jag flytta!! Ett litet hus=) Vi får hoppas att det dyker upp nått snart!
Måste bara skriva att jag är så glad att jag har min kära man hemma igen... har tagit ngr dagar att vänja sig=) Sex månader är länge att vara borta. Tänk att d gått halva gaviditeten... Han slapp den jobbigaste biten! Var nog taktik ifrån hans sid!

3 kommentarer:

Em sa...

Sjukt snygg färg. Blir lite sugen på att måla nån vägg i huset... =)

Joy sa...

Den jobbigaste biten?
Du vänta du bara till v.30-40! :)

Sara sa...

Em: D tycker jag verkligen=)
Joy: 30-40 , d är nog sant... tycker redan att magen känns tung=)