måndag 30 juli 2007

Lite frankst!







Jag har länge varit less på min hall!(Där skåpet hängde från förgående inlägg.)
Så nu har jag gjort om lite. Var och köpte ett olivträd på plantagen. Planterade det i en hamrad metall urna. Köpte en liten spegel från House doctor och satte den på bordet. Och satte massa ljuslyktor i fattigmans silver överallt! Jag blev nöjd! Skåpet tänkte jag hänga i köket sen när det vi gör om det. Så jag har lite tid att tänka på färg.
Köpte flera olivträd och en ny lampa till köket och skrev en text på vägggen=) fler bilder kommer imorgon!
Sov gott allihopa kul att ni kikar in här!

11 kommentarer:

www.nestorforlag.se sa...

Hej, blir sjukt inspirerad, avundsjukt.
Jätte fin blogg du har.
Är inte oliv träden svår skötta?
Dom är i allafall jätte vackra.
Ha det bra.

Nygammalt sa...

Oj så fint du har gjort. Ser väldigt fräscht ut. kram.

Anonym sa...

Som vanligt blir jag alldeles lugn och glad när jag besöker din blogg. Så många vackra bilder!

Camillas Drömmar sa...

Såg jätte fint ut, verkligen välkomnande! Tänkt på att olivträdet vill stå ljust:) men det vet du säkert!! hihi!!
Kram Camilla

♥Linda♥ sa...

Åhhh, så vackert det blev!!! Du måste vara riktigt nöjd!!! God smak har du verkligen!!!
Kramar Linda

LantlivsAnette sa...

Åhh..precis så där som jag vill ha i min hall!!Tack för fin inspiration..Kram Anette

Anonym sa...

Superfint verkligen! Jättevackra bilder! Den där spegeln älskar jag..är så sugen på att köpa den men hittade en gammeldags variant av den fast som spegellampett på loppis som jag målat vit..den funkar bra oxå! :)

Mrs M sa...

Gud vilken fin blogg du har! Jag tror inte att jag har varit här förr, men jag kommer tillbaka och länkar till dig omedelbart bums :D! Nu ska jag rota i ditt arkiv...

Anonym sa...

kikade in här av en slump och jag bara ÄLSKAR ditt hem!! Jag är också sådär besatt i VITT! Det är så läckert med gamla saker och möbler och så målar man det i vitt :) Jag tar gärna med mig din länk till mitt favorithav av inredningsbloggar!

Ha en trevlig dag!

Mvh Hanna

Chatarina sa...

Vad du har det fint. Jag ska fortsätta att kolla på din blogg.
ha det bra
Chatarina

Camilla sa...

Hej hej.

Fantastisk blogg. Massa fina bilder och massa inspiration.
Hit kommer ja tillbax:).
Kram Camilla