tisdag 22 maj 2007

Dukningar!






Detta gjorde jag idag på jobbet. Ibland förstår man vilket underbart roligt jobb man har=)

Gå runt och dekorera hela dagarna och få göra precis som man vill och känner för. Lite bröllops tema igen och sen lite uterums dukning.

Längtar till jag får ett eget uterum att dekorera och fylla med möbler och blommor.

Bor just nu i en lägenhet vilken jag ändå är nöjd med! Kommer lite bilder på den sen. Allt är ju vitt nästan. Finns lite patinerat och lite naturfärger också.

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilka underbara dukningar du har gjort! Verkligen vackra! Och vilket roligt jobb du har! Precis vad jag skulle vilja jobba med - men här sitter man i ett kontorsrum framför datorn!

Ser fram emot att se bilder från ditt hem:)

Ha en bra dag!
:)Anna

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vackra bilder....vad avundsjuk jag blir på dig som får jobba med sånt här!!!
Håll i det jobbet hårt....