torsdag 24 maj 2007

Slagbord


Idag har jag hittat det mest fantastiska slagbord! Precis sånt jag har letat efter, här kommer en bild på det. Tänkte ha det tillsammans med mina sia stolar. Har ju inget matrum än men har ett stort halvrum som jag ska göra iordning för detta ändamål. Längtar tills vi köper hus eller som det lutar mot, bygger nytt fast självklart i gammalstil=). Det är väldigt svårt att hitta ett gammalt fint hus i uppsala takten. Det kan ju bli någon annanstans också, vi får väl se. Än så länge får man nöja sig med det man har =) Jag trivs väldigt bra! och lägenheten är ju inte klar än. Har många projekt som ska fixas, kök och toa=) Det får ni se hur det blir sen.

5 kommentarer:

Elzie sa...

Visst är dom väl underbara de gamla slagborden. Är så praktiskt när man kan göra större eller mindre efter behov.
Ha det så gott
Kram Elzie

Sara sa...

Verkligen! är så glad att jag hittade ett=) Speciellt när man har lite mindre plats!

Ha det så bra
kram sara

Jennyshemochharmoni sa...

Underbart vackert bord! Ett sådant skulle jag verkligen kunna tänka mig också :) Ha en toppenbra helg!

Marie sa...

Det slagbordet var verkligen helt underbart. Förstår mycket väl att du vill ha det.

Ha en trevlig pingst.
Kram Marie

Är det ok att jag länkar dig?

Lily of the valley sa...

Vilket vackert bord. Det skulle jag också kunna tänka mig. Kombinationen gammalt och nytt är oslagbar.
Ha en Trevlig Pingst!
Kram
Lily