söndag 15 juli 2007

ljus!





Idag på jobbet var det jätte lungt. Fyra timmar med 20 kunder=( det är de tråkiga med semester tider. Så nått var man ju tvungen att hitta på. Som tur är får jag ju hålla på med de jag tycker är roligast=) så jag satte ihop lite ljus, jag köpte hem några får bara hoppas att nån kund faller för dom=)
Här kommer lite bilder.
vi håller på med lite störra projekt oxå, att göra om skrubben till ett riktigt kontor. Det är inte jag som bestämmer där så det blir lite annorlunda men snyggt. Vi har målat golvet vitt=) väggarna ljusgrå och skrivbordet i lack svart... Inte riktigt klart än så bilderna kommer lite senare!!!

åker till norrland i en vecka så vi får se hur mkt inlägg det blir, har en moster som är duktig på inredning så ska försöka fixa bilder därifrån!

ha en bra kväll!

11 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Tjusigt!!!

Kram Martina

♥Linda♥ sa...

Mmmm, så fiiint!!! Tyckte dessutom hyllorna i ditt tidigare inlägg var jättefina!!!
Gillar din smak!
Kram från Linda

Stina sa...

Fint...Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Det blev verkligen fint med ljusen!! Du har ett sånt vackert hem också! Mari.

Lottemor sa...

Så fint det ser ut med deg da...
God sommer.

Marie sa...

Jättefint!!

Kram Marie

Interiørhuset sa...

sååå vakre bilder...dine stilleben er alltid så vakre=)

Hem och Lycka sa...

Verkligen snyggt med ljusen, ser fram emot fler bilder från butiken! kram

Lyckan sa...

snyggt
och fin blogg

=)

Handplockat sa...

så fint
=)
har din moster i norrland någon blogg?

Anonym sa...

Nae det har hon inte...Och det säger hennes mosters man.
För övrigt så tycker jag om denna
sida,fina bilder och snygga saker..

Hoj ! Per