fredag 6 juli 2007

shopping!






Nu har jag varit på shopping tur=) Årstiden är verkligen en favorit butik, helt underbart att komma in där.... som en helt annna värld=) Skulle vilja ha allt!
Jag köpte en gammal köksvåg, stora kuddar att ha "längst underst" i bäddningen, Överkast.... Sittdynor till köksstolarna och en flaskhållare. Nya gardiner till vardagsrummet, skira med knyt och en kant där uppe. Nya linne gardiner till sovrummet från house doctor och lite flaskljushållare... En ljusstake och en tidningskorg=) Det blev lite grejer och vill redan tillbaka dit för att shoppa mer... Såg en helt underbar spegel som jag måste ha, mitt nästa mål är att göra om lite i hallen=)Så då behövs lite nytt dit. Har beställt en skänk från Nordal och kanske ska jag sätta upp klädhängare från Kallholmen. Har inte riktigt bestämt mej än... Den hatthyllan är lite stor, det är därför jag tvekar!
Här kommer lite bilder på grejerna!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ååå så vackert!! Jättefina saker du har köpt! Jag älskar flaskhållaren! Har du köpt den på Årstiden?

Du har ett underbart hem, och verkar ha ett jätteroligt jobb också!

Ha en härlig helg!
:)Anna

Anonym sa...

hej sara!
Vilka fina inköp du gjort:o)
Fin blogg, ni verkar bo jättefint!

Anonym sa...

Oj så många fina saker du har skaffat dig!

Anonym sa...

Visst är Årstiden underbar! Älskar den affären!..Jättefina saker som du köpt! :)